22 aug - veckan

Oh herregud vilken hektisk vecka. Har inte ens haft ork att sätta på datorn. De finns så mycket att berätta om veckan som gått på min nya skola. Psykologi gymnasiet är otroligt annorlunda men väldigt mysigt. Det är så fint inrett, vi har inte skor inomhus, hela klassen är liksom där för samma sak; psykologi, så det är inte alls svårt att få en bra kontakt med klassen. Jag tycker de ämnena inom psykologi som vi ska hålla på med verkar skit intressanta och roliga. Vi har små startat lite inom det. Dock är det inte många som har samma "stil" som mig. Men det är bara att acceptera och man lär sig också otroligt mycket utifrån det; Att ej dömma. Så jag hoppas det blir bra tre år. Sen får jag be om ursäkt för att jag inte har skrivit något den här veckan! Ändring ska det bli. Ciao  

Kommentarer
Postat av: Harmony

Bra att du gillade första veckan (: skolan verkar ju väldigt bra!

2008-08-23 @ 11:00:22
URL: http://harmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0