23 aug - att sova

Nu märker man att gå-upp-halv-sju-varje-morgon rutinen har satt sina spår. För idag vaknade jag halv tio och jag kunde verkligen inte somna om. Så jävla dåligt. Jag stannade hos min syster över natten eftersom vi hade myskväll med godis, chips, och fanta (eftersom jag inte dricker cola light och hon inte dricker vanlig hederlig cola). Vi kollade på en lite äcklig film called Hannibal. Den gick på trean igår så det var väl inte bara jag som såg den. Otroligt äcklig människa, och tänk att det finns sånna på riktigt? Alltså, jag vill bli psykolog/terapeft men sånna där psykiskt störda människor vill jag inte komma i närheten av. 

Idag blir det otroligt mycket städning hos mig. Det finns hur mycket tvätt som helst och det är otroligt stökigt. Köket är faktiskt det ända jag har ansträngt mig med att hålla rent. Jag hatar diskhögar nämligen. Vad ska ni göra idag? Det är ju trots allt första helgen på ht. Det är fint väder idag men det ser liksom inte riktigt ut som sommarväder. Men men, ska inte sitta och prata om ingenting. Ha en trevlig dag. Mer från mig lite senare! 

Kommentarer
Postat av: Helal

HEJ tjejen! Kul att du äntligen skickade adressen :OP Hoppas allt är nice annars... Måste få höra snart hur det går med plugget, är ju SÅ stolt att du kom in där! Sofia hälsar... Bye :O)

2008-08-23 @ 16:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0