5 Juni

Hejsan! Sitter just nu på biblioteket i farsta, (fråga mig inte varför haha) klassen har grillat nere vid dreviken. Det var väl rätt så trevligt. Det som var roligast var att jag och Zerka vann "kubbturneringen" yei! haha. Det tråkigaste är väl att vi slutade så tidigt och att man inte vet vad man ska göra next.. det är väl därför jag och Zerka sitter här.  Imorgon är det som sagt röd dag, och rasisterna kommer springa på gatorna, det är ju sveriges dag haha, så jag får väl gömma mig i en grotta eller nåt. Nej, jag skojade bara.. Nej, de jag ville säga var att det är röd dag imorgon och det betyder att man kan göra lite vad man vill idag.. så det är helg helt enkelt. Men nu är tiden slut på bibliotekets "internet café" så jag säger ciao sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0