3 sep - weird

Längesen jag skrev. Vet inte hur det har kommit sig att jag inte sitter vid datorn längre. Är väl alldeles för trött och så går dagen för snabbt för att man ska hinna tänka på datorn. Men här sitter jag i alla fall och hör radion sjunga "summer sixty nine lalalaa" gissar på att det är bruce springsteen. Idag fick bli sluta en timme tidigare från skolan. Vilket var väldigt nödvändigt för allas ork. Det som jag ser mest fram imot en onsdag som denna är idol premiären! jag älskar audition avsnitten, sen när det kommer till att dom ska börja framföra och man ska ringa in och rösta så är det inte lika intressant längre. Sen undrar man ju hur den nya juryn är? Jag är inte mycket för förändringar men man får väl ge dom en chans. Men tror ni att det är en slump att dom tog någon som påminde om Peter swartling så mycket som det bara går? Haha det tror inte jag. (Det känns lite äcklande att ha bilder på dom två i mitt inlägg men vill bara visa likheten haha)



Snart kommer min bebis Bappi.
Vi ska kolla tillsammans.
Nu måste jag checka in alla bloggar så man får lite koll på vad som händer.
Jag bara älskar bloggar! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0