6 sep - mys (?)

Jag har som sagt träffat Jenny idag. Det var mysigt. Vi fikade i medis på Waynes Coffee. Det var inte så jätte gott måste jag säga eftersom min varma choklad smakade otroligt konstigt. Och jenny har fått för sig att allting smakar mjöl haha. Hon berättar så roliga saker så hon roar mig den där bruden. Vad gjorde vi mer, vi gick runt i regnet och åkte till centrum (farsta) och gick runt där för att kolla lite annat roligt. 

När jag kom hem så hade jag fått en målarbok av min mamma (haha jag har fått för mig att jag vill måla) och en jätte söt lampa från Ikea. Köpte en sån sist jag var där men den gick sönder under hem färden så det blev inte så mycket av den. Och nu är det bara Bappi jag väntar på. Får väl se när han dyker upp. Om han gör det.

Roliga saker på TV ikväll. Vad ska man välja?
Sing along
Americas funniest home videos
Pirates of the caribbean
Simpson (?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0