9 sep - tandläkaren

Idag var jag hos Tandläkaren eftersom jag var helt bestämd på att jag hade hål men det hade jag tydligen inte, men dom var på god väg. Så jag gick hem och borstade mina tänder skit noga haha. (Nu verkar det som att jag aldrig borstar tänderna haha) Sen gick jag och mamma hem till Karin och fikade lite, jag fick inte äta på en timme eftersom jag hade fått flour gegga på tänderna, men den timmen bröts efter 20 minuter med kakor och saft. Så jag får nog skylla mig själv.

Jag skriver inte så mycket längre. Jag finns inte så mycket överhuvudtaget längre. Skolan tar upp så mycket tid och sen orkar man liksom inte mer. Nu måste jag fortsätta med maten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0